Kurs og arrangement
Publisert 03. mai 23
Av: Børge Sildnes

Ettermiddagskurs om profesjonell kreativitet 23. mai

Sett av tre timer etter jobb på Byens tak i Oslo til å høre vår samarbeidspartner og ekspert Thea Mikkelsen fortelle om hva profesjonell kreativitet innebærer.

Publisert 03.05.2023
Av: Børge Sildnes
Stillbilde fra videoteaser om profesjonell kreativitet
Videoteaser for minikurset om profesjonell kvalitet

Jungeltelegrafen går og mange i bransjen har hørt om det skreddersydde ledelseskurset Å lede arkitektonisk kvalitet. Kurset er laget av og gjennomføres av den dyktige danske eksperten Thea Mikkelsen, i samarbeid med Norske arkitekters landsforbund. Nå kan du også høre og lære fra Thea om hva profesjonell kreativitet innebærer.

23. mai arrangerer vi et minikurs etter jobb for arkitekter som er opptatt av ledelse. Kurset varer i tre timer fra kl. 17.00 og holdes på Byens tak på Youngstorget i Oslo.

Her får du innblikk i hvordan profesjonell kreativitet kan forstås som en personlig ledelsesutfordring og hva dette forteller oss om hvordan vi kan skape regenerative og kreative omgivelser. Lær om hvordan det profesjonelle utgangspunktet møter den personlige lederstilen – som et fundament for å skape gode byggeprosesser.

Thea Mikkelsen er ekspert innen profesjonell kreativitet og holder lederkurs for ulike kreative næringer internasjonalt. Hun har jobbet med arkitektbransjen i femten år, i Danmark og nå også i Norge. NAL er Theas samarbeidspartner og vi tilbyr sammen ledelseskurset Ledelse av arkitektonisk kvalitet til arkitekter med lederansvar.

Program for minikurset 23. mai:

• Velkommen - ved NALs fagavdeling
  • Hva krever profesjonell kreativitet av den enkelte?
  • Introduksjon til metode for å skape ønsket profesjonell, kreativ kultur i prosjektteam
  • Mikro-workshop i små grupper – skissere dine ønsker for profesjonell, kreativ kultur
  • Hva kjennetegner gode ledere innen profesjonell kreativitet?
  • Informasjon om pågående og nye lederkurs for arkitekter om ledelse av arkitektonisk kvalitet
  • Q&A / refleksjon i plenum (15 min)

Du vil også treffe arkitektledere som har gjennomført kurset Å lede arkitektonisk kvalitet i salen, og det vil være betjent bar.

Nysgjerrig? Meld deg på via lenken under.